Subject: N22868: NOTAM A2637/24 väljastatud (ID:22868)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Oct 2024 16:03:03 +0300

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 22868 alusel, mis saabus meile 17-10-2024 
12:00, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A2637/24
(A2637/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/006/5822N02644E001 A)EETU 
B)2410190600 C)2410191200 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2460UAS ESTABLISHED WI 
200M RADIUS CENTRED ON 582222N 0264420E DUE TO DEMOLITION WORKS. AIRCRAFTS 
(INCL. UNMANNED AIRCRAFTS) ARE PROHIBITED TO FLY IN THE ACTIVATED AREA 
WITHOUT PRIOR COORDINATION FROM ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD. 
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5309 4264. 
F)SFC G)400FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.